هزینه مبل شویی به چه عواملی بستگی دارد؟

دوشنبه 23 آبان 1401
نوشته شده توسط مدیریت
0 نظر
هزینه مبل شویی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه مبل شویی معمولا چه مقدار است؟ آیا پرداخت این هزینه به سود شما خواهد بود؟ شستشوی دقیق مبلمان یکی از مراحل مهم نظافت منزل به شمار می‌آید. با نزدیک شدن بهار و آمدن عید، ما ایرانی‌ها به رسم خانه تکانی به شستشوی لوازم منزل می‌پردازیم. در این میان مبلمان به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه‌ای که در دکوراسیون و زیبایی منزل دارند، نیاز ویژه به تمیزی و پاکیزگی دارند. استفاده از خدمات یک قالیشویی معتبر و مجهز می‌تواند خیال ما را بابت شستشوی حرفه‌ای و تخصصی مبلمان راحت کند.

 در این مطلب از قالیشویی توحید شما را با مهم‌ترین عواملی که بر قیمت شستشوی مبل تاثیرگذار است، آشنا کنیم، تا پایان با ما همراه باشید.

مزایای مبل شویی

هزینه مبل شویی و تعمیر مبلمان در مقابل هزینه لازم برای تعویض آن‌ها بسیار کم‌تر است. در واقع با شستشوی دقیق و نظافت درست مبلمان می‌توان بسیار به صرفه و اقتصادی زیبایی و جلوه منزل را حفظ کرد. این خود یک مزیت مهم برای شستشوی مبلمان به حساب می‌آید.

هزینه مبل شویی به چه عواملی بستگی دارد

عوامل مؤثر بر هزینه مبل شویی

هزینه مبل شویی به عنوان یکی از عوامل مؤثر برای انتخاب یک قالیشویی خوب شناخته می‌شود. به همین دلیل شناخت عوامل مؤثر بر هزینه شستن مبلمان در منزل، می‌تواند شما را در انتخاب یک قالیشویی خوب و مطمئن یاری کند. در زیر به برخی از این عوامل می‌پردازیم:
●    ابعاد مبل بر قیمت شستشوی مبل تاثیر دارد.
اندازه و سایز مبل را می‌توان به عنوان اولین عامل موثر بر قیمت مبل‌شویی برشمرد. هر مقدار اندازه‌ مبل بزرگ‌تر باشد نیاز به صرف مواد شوینده بیشتری خواهد داشت و همچنین مدت زمانی که لازم است تا برای شستن آن صرف شود نیز افزایش می‌یابد.
●    تعداد مبل به طور مستقیم بر قیمت شستن مبل‌ها مؤثر است.
قیمت شستشوی مبلمان در منزل، با توجه به افزایش تعداد مبل‌ها افزایش می‌یابد. برای مثال هزینه شستشوی یک دست مبل ۷ نفره بسیار کم‌تر از هزینه شستشوی مبلمان ۹ نفره خواهد بود.
●    تعداد پشتی‌ها، کوسن و تشکچه‌های مبلمان بر هزینه مبل‌ شویی تاثیرگذار هستند.
 تعداد پشتی‌های مبل، کوسن و تشکچه‌های آن نیز مستقیما بر قیمت نهایی شستشو اثر می‌گذارند. زیرا هرچه تعداد پشتی‌ها و کوسن‌ها بیشتر باشد به همان میزان، مقدار مواد شوینده مصرفی افزایش می‌یابد و مدت زمان بیشتری نیاز است که صرف شستشوی آن‌ها شود.
●    جنس پارچه مبلمان نیز بر هزینه شستشوی مبلمان  تاثیر دارد.
جنس پارچه یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند به طور مستقیم بر قیمت شستشوی مبل تاثیرگذار باشد. اگر پارچه مبل‌های شما گران قیمت باشد نیاز به حساسیت و ظرافت بیشتری در شستشو دارد. به همین دلیل نیاز به استفاده از مواد شوینده مخصوص و متناسب با نوع پارچه مبل است و البته که شستشوی آن به دقت و زمان بیشتری نیز نیاز دارد. برای مثال شستن مبلمان از جنس چرم نیاز به استفاده از مواد شوینده مخصوص چرم دارد و نوع شستشو باید به گونه‌ای باشد که به چرم مبل آسیبی نرسد. همچنین مبلمان عتیقه نیز باید با ظرافت و حساسیت و صد البته به صورت تخصصی شسته شوند.
●    لکه‌گیری بر هزینه مبل شویی تاثیر دارد.
لکه‌گیری یکی از مهم‌ترین مراحل شستشوی مبلمان است. اگر مبل شما دارای لکه‌هایی باشد که به سختی پاک شوند قیمت نهایی شستشوی مبل‌های شما به علت صرف مواد شوینده بیشتر و صرف زمان زیادتر، افزایش خواهد داشت. به همین دلیل هرچه تعداد لکه‌های سرسخت بر روی مبل بیشتر باشد به همان میزان هزینه بیشتری را برای شستن مبل خود باید پرداخت کنیدپ
 برای اطلاع دقیق از قیمت و هزینه نهایی شستشوی مبلمان حتما با شرکت قالیشویی که انتخاب کرده‌اید در مورد تعداد لکه‌های روی مبل خود صحبت کنید و هزینه دقیق مبل شویی را از آن‌ها جویا شوید.
●    محله زندگی شما بر قیمت شستن مبل‌ها در منزل تاثیر دارد.
یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه مبل شویی در منزل، محله‌ای است که در آن زندگی می‌کنید. در محله‌های گران قیمت معمولا هزینه شستشوی مبلمان  بالاتر از محله‌های دیگر است.
●    هزینه حمل‌ونقل و باربری مبلمان نیز بر قیمت شستشوی مبل‌ها مؤثر است.
گاهی اوقات که شستشو مبلمان در محل صورت نمی‌گیرد و نیاز به جابجایی آن‌ها به قالیشویی است، هزینه حمل و نقل و باربری نیز به سایر هزینه‌ها افزوده می‌شود.

هزینه مبل شویی چقدر است؟

نتیجه گیری

هزینه مبل شویی با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود در جامعه، نسبت به هزینه خرید مجدد مبلمان بسیار مقرون به صرفه‌تر و مناسب‌تر خواهد بود. تنها کافی است این وظیفه را به یکی از بهترین و معتبرترین قالیشویی‌ها واگذار کنید تا بتوانید نتیجه‌ای شیرین و لذت‌بخش را تجربه کنید.
 قالیشویی توحید با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز خود قادر است مبلمان شما را در منزل به تمیزی روز اول بشوید و جلوه‌ و نمایی دوباره به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

 

کلمات کلیدی : هزینه مبل شویی