تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی

دوشنبه 8 مرداد 1403
نوشته شده توسط مدیریت
0 نظر
تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی

اگر به خاطر داشته باشید مدت ها قبل از ترس کثیف شدن مبلمان روی آن را با پارچه می پوشاندند و فقط وقتی مهمان می آمد، روی آن را بر می داشتند. چون دغدغه همه خانواده ها، نحوه شستشو و تمیز کردن مبلمان بود. در این مقاله از سایت قالیشویی توحید در رابطه با تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی صحبت خواهیم کرد.
در حقیقت این مشکل اجتناب ناپذیر است؛ زیرا هر چقدر هم تلاش کنید بالاخره مبل کثیف می شود. خرده های غذا و زباله های کوچک در کناره های مبل جمع می شوند و به مرور زمان مبل کثیف می شود. به همین دلیل می توان گفت که نیاز به نظافت مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید بهترین راه را برای شستشوی مبل در خانه یا مبلشویی انتخاب کرد تا به مبل آسیبی نرسد. همچنین می توانید از کارشناسان این حوزه مشاوره رایگان دریافت کنید تا شما را راهنمایی کنند.

نحوه شستشوی مبل در خانه

برای شستن مبل در منزل اولین قدم این است که اطلاعات کافی در مورد پارچه، نوع چوب و جنس مبل خود داشته باشید. بدانید چه نوع شوینده ای برای شستن مبل شما بهتر است؟ و چگونه باید مبل خود را بشویید؟ این موارد بسیار مهم است.
شستشوی به موقع مبل در منزل علاوه بر تمیزی، عمر مبل را نیز افزایش می دهد؛ مشروط بر اینکه توسط متخصصین کار بلد انجام شود و این یکی از مهمترین تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی است. شرکت های بسیاری وجود دارند که خدمات نظافت مبل در محل را با مواد درجه یک و با بهترین و بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن با کادری مجرب و به روزترین تجهیزات به شما ارائه می دهند. خدمات قالیشویی توحید، یکی از بهترین و پرطرفدارترین موارد در زمینه شستشوی مبل می باشد.
با خدمات نظافت مبل در محل، لازم به جابجایی وسایل نیست. ما در تمیز کردن مبلمان و لوازم داخلی منزل تخصص داریم و می توانیم سخت ترین لکه های روی مبلمان، تشک ها، صندلی ها و فرش را برطرف کنیم.

 

نحوه شستشوی مبل در خانه

 

شستشوی مبل در مبلشویی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از آن، برخی از شرکت های خدمات خانگی و کارخانجات قالیشویی، خدمات نظافت مبل را به مشتریان خود ارائه می دهند که با استفاده از دستگاه های خاص آنتی باکتریال، زمان نظافت و تحویل مبل را کاهش می دهند.
نظافت مبل در منزل یا هر مکان دلخواه شما توسط افراد مجرب شرکت های خدماتی و کارخانجات قالیشویی انجام می شود. البته قبل از شروع هر کاری باید در مورد کیفیت کار شرکت یا کارخانه تحقیق کنید و تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی را بدانید تا در پایان کار دچار مشکل نشوید.

مزایای شستشوی مبل در مبلشویی با دستگاه

این روش به شما کمک می کند تا به سرعت مبل خود را تمیز کنید و تمام لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرید. به دلیل سرعت بالای تمیز کردن، بوی نامطبوع و ماندگی در مبلمان ایجاد نمی شود و هنگام شستشو بدون باقی ماندن لکه های کثیف تمام آلودگی ها از بین می رود. علاوه بر این از دیگر مزایای خدمات قالیشویی و نظافت مبل در مبلشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    شستن مبلمان تمام میکروب ها و باکتری های روی مبل را از بین می برد.
•    شستشو با ماشین باعث افزایش عمر مفید مبل می شود، زیرا کثیفی می تواند به مرور زمان باعث خراشیدگی روکش شود.
•    تمیز کردن عمیق مبل برای از بین بردن کثیفی و لکه هایی که به عمق مبل شما نفوذ کرده اند عالی است.
•    تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی در میزان سرعت روند کار می باشد. شستشو با دستگاه سریع است. بنابراین نظافت فوری مبل در کمترین زمان ممکن فقط یک شعار نیست.
•    نظافت مبل با وسایل مخصوص و باکیفیت ترین صابون به مبلمان شما آسیبی نمی رساند.
•    اعمال یک روش خاص و تخصصی برای هر نوع پوشش، نتایج بهتر و طولانی تری را به همراه دارد.
•    شستن اثاثیه و همچنین نظافت مبلمان باعث بوی خوش آنها نیز می شود.
•    لکه ها قبل از اینکه به عمق الیاف پارچه روکش مبل نفوذ کنند، با دستگاه پاک می شوند. 

چرا شستشوی مبل در مبلشویی نسبت به شستشو در خانه بهتر است؟

هنگام شستشوی مبلمان و اثاثیه در منزل، چون با روش صحیح شستشو آشنایی ندارید، ممکن است شکل و فرم مبل آسیب ببیند. همچنین انتخاب پاک کننده مناسب، یکی دیگر از عوامل مهم در نظافت مبل و اصلی ترین تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی است. اگر از ابزار تمیز کننده برای پاک کردن لکه استفاده نمی کنید، لکه می تواند سطح وسیعی از مبل شما را بپوشاند. یا اینکه لکه در آینده سخت شده و پاک کردن آن دشوارتر خواهد بود. در این زمینه اگر با نحوه صحیح شستشوی آن آشنا نباشید، بوی نامطبوعی از مبل شما می آید که می تواند شما را آزار دهد. این امر به ویژه زمانی اتفاق می افتد که مبل کامل خشک نشده باشد.
بنابراین با توجه به این موارد و تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی می توان نتیجه گرفت که استفاده از خدمات قالیشویی و مبلشویی شرکت ها می تواند نتیجه بهتری را برای ما به ارمغان بیاورد.

 

مزایای شستشوی مبل در مبلشویی

 

نتیجه گیری نهایی

نظافت مبل یک کار تخصصی است و نباید توسط افراد کم تجربه انجام شود. برای حفظ کیفیت مبل خود و جلوگیری از آسیب رساندن به بافت پارچه و اسفنج رویه مبل، از سرویس نظافت مبلشویی استفاده کنید، زیرا احتمال آسیب دیدن مبلمان شما را کاهش می دهد. هر چه کیفیت بالاتر باشد، بهتر می تواند کثیفی و گرد و غبار را از مبل شما پاک کند.
در بررسی تفاوت شستشوی مبل در خانه و مبلشویی باید اذعان داشت که استفاده از روش های سنتی می تواند به پارچه مبل شما آسیب برساند و آن را پاره کند. همچنین احتمال تغییر رنگ یا محو شدن رنگ اثاثیه از دیگر مشکلات استفاده از روش های سنتی است. قالیشویی توحید خدمات مختلفی را در این زمینه به هموطنان عزیز ارائه می دهد. این مجموعه از افراد مجرب و آموزش دیده برای انتخاب مواد شوینده مناسب با نوع و جنس مبل های شما استفاده می نماید و مبل شما را با استفاده از جدیدترین و باکیفیت ترین تجهیزات تمیز می کند.
 

کلمات کلیدی : شستشوی مبل